Blanding - Reisverslag uit Blanding, Verenigde Staten van Lisa Kloosterboer - WaarBenJij.nu Blanding - Reisverslag uit Blanding, Verenigde Staten van Lisa Kloosterboer - WaarBenJij.nu

Blanding

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Blanding

Gisteren zijn we vanuit Williams vertrokken naar Blanding, Utah. Een nieuwe staat! Het bed was touwens enorm groot, in de breedte zo'n beetje mijn lengte, een ja, foto toegevoeg :).
Vanuit Williams was het was ongeveer een rit van 6 uur rijden en met stops in Marble Canyon en de Horseshoebend. We hadden eerst nog even geld gepind. We hadden ook een creditcard van de ANWB waar je geld op kon zetten, alleen werkte deze niet. Joey gebeld met de ANWB en bleek dat ze alleen de chip hadden gedeblokkeerd en niet de magneetstrip. Eenmaal gedeblokkeerd konden we gelukkig geld opnemen :).

Op een gegeven moment waren we bij Marble Canyon, dit was het dorpje. Vanuit daar hebben we nog een eind gereden, maar konden het park niet vinden. Wij weer terug gereden naar het dorpje voor informatie, maar ook daar stond niks aangegeven. We zijn toen maar doorgereden naar de Horseshoebend. Achteraf gezien was de Marble Canyon bij de afslag Glen Canyon, iets voor het dorpje. Helaas hebben we dit gemist in onze research. Erg jammer! Maar, de horseshoebend maakt dit helemaal goed!

Je moest eerst nog 10 tot 15 minuten lopen (volgens de Chinezen was het bijna 25 minuten, maar ja, die moeten ook overal stoppen) voordat je daadwerkelijk bij de Horseshoebend uitkwam.
Eenmaal daar aangekomen, WAUW! Wat mooi! Uiteraard hebben we foto's bijgevoegd om mee te genieten!
Je kijkt naar beneden en je ziet ook helder groen water, echt heel erg mooi.

Daarna hebben we onze reis vervolgd naar Blanding. Het was daar inmiddels ook al een uur later. We waren blij dat we er waren, het was een vermoeiende dag. De volgende dag staat Capitol Reef op het programme en Bryce Canyon.