Aankomst Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lisa Kloosterboer - WaarBenJij.nu Aankomst Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lisa Kloosterboer - WaarBenJij.nu

Aankomst Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisterochtend hebben we eerst ontbeten voordat we richting Bryce Canyon gingen. We hadden allebei pancakes genomen, Joey met chocola en ik met cinnamon Dutch crumble. En wat waren ze heerlijk! Op een gegeven moment kwamen ze vragen hoe het was en ik zei ' best pancakes I've had so far' en dat vonden ze heel leuk om te horen, zo leuk dat we ze dat nog hoorden zeggen in de keuken!
Later kwam de chefkok nog even koffie en thee bijschenken (allemaal gratis!) en kwam nog even een praatje maken. Op een gegeven moment kwam de serveerster de rekening brengen (was iets van $12) en toen pakte de chefkok de rekening en zei dat hij het zou betalen. Echt zo lief! We hebben natuurlijk wel fooi voor ze achtergelaten.

Daarna was het de auto inpakken en op naar onze volgende stop: Bryce Canyon. Het was ongeveer een uurtje rijden vanuit Duck Creek Village. Eenmaal daar aankomen kon je kiezen om de bus te pakken of met de auto verder te gaan. Wij zijn met de bus gegaan, lekker relaxt laten rijden. We zijn langs een aantal stops geweest, wauw, dat is ook erg mooi! Vooral het gebied met het Amfitheater, geweldig! Uiteraard zijn de foto's bijgevoegd!

Daarna hebben we de auto gepakt om onze weg te vervolgen naar Viva Las Vegas! Het was nog ongeveer 4 uur rijden + dat we weer een uur terug in de tijd gingen. We waren daar zo rond 17:30. Onze auto konden we daar afgeven en werd op de parkeerplaats gezet (wat een luxe). En toen we binnenkwamen... We wisten niet wat we zagen! Zo massaal, zo groot, overal gebeurd wel iets....Jemig, we hadden ogen tekort.
Inchecken duurde vrij lang, je kwam eerst in een rij te staan. We hebben zo'n 30 minuten gewacht om te kunnen inchecken. Toen we eenmaal aan de beurt waren liep het niet vlekkeloos. Op de een of andere manier waren er 2 kamers geboekt, terwijl er op mijn reservering maar 1 stond. Ja, het staat hier echt, als je hem annuleert dan betaal je de volle pond + je eigen kamer. Nou, daar hadden we geen zin in! Toen ze verder keek kreeg ze een melding dat er blijkbaar bij het afronden van de boeking 2x is geklikt op ' confirmation.' Gelukkig liep het af met een sisser, maar we vonden het wel even eng!

We hebben een prima kamer met een fijn bed, waar we de komende nachten wel goed op kunnen slapen. Helaas hoor je wel heel erg de luchtcirculatie, maar goed, oordoppen in en je slaapt prima. We zitten op de 3e verdieping met uitzicht op het zwembad, we hadden op zich nog wel iets hoger willen zitten.

Daarna zijn we nog even in het casino wezen kijken en nog even gegokt, en ja ja, ik had nog nooit in mijn hele leven gegokt en ik heb meteen (met 5 dollar inzet) $260 dollar gewonnen! Joey was jaloers omdat hem dat nog niet eerder was gelukt :)
Op naar de volgende dagen!

• 09 Oktober 2016 - 01:17

Hemmo:

Mooi om jullie zo te kunnen volgen. We reien als het ware gewoon een beetje met jullie mee. Leuk om de verslagen te lezen en de foto's te kunnen zien. Het is een heel avontuur en ik hoop dat jullie er volop van genieten. Maar zo te zien gaat dat prima lukken. Nog heel veel plezier samen! Take care!
    Groetjes.