Las Vegas dag 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lisa Kloosterboer - WaarBenJij.nu Las Vegas dag 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lisa Kloosterboer - WaarBenJij.nu

Las Vegas dag 3

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren hebben we het lekker rustig aangedaan. We hebben weer heerlijk ontbeten bij Toms Urban (ik had French toast en Joey had kip met een omelet).Het was weer genieten!
Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel en zijn we nog even naar Hollywood Planet geweest. We hebben nog wat leuke souvenirtjes gekocht. We hebben daar nog 2uur rond gelopen en zijn toen weer teruggegaan naar het hotel, als het zo warm is buiten dan wil je liever in het zwembad liggen.

Eenmaal terug bij het hotel zagen we vanuit onze kamer dat er dit keer maar 1 zwembad open was van de 3! En iedereen zat al opgepropt in het zwembad. We hebben toen maar besloten om nog even een gokje te wagen, Je wint iets en dan gooi je het weer ergens anders in op hoop van zegen....

's Avonds hebben we lekker dicht bij het hotel gegeten, aan de Strip. Een beetje mensen kijken en genieten van al dat mooie liicht. Las Vegas is zoveel mooier en leuker in het donker!
We hebben na het eten nog even gegokt en hebben toen nog even wat spullen ingepakt omdat we de volgende morgen vertrekken naar Bakersfield.